Sayfalar

22 Eylül 2013 Pazar

Etude House CC Cream

Makyaj malzemesi yorumlamakta çok iyi değilim ancak nacizane kişisel görüşlerimi paylaşmak istedim zira bloglarda çok fazla CC krem postu yok.BB krem yeni yeni yaygınlaşmışken CC kreminde yaygınlaşması bir 2-3 seneyi bulur kanımca.
Öncelikle nedir bu CC kremin açılımı color control veya color correcting olarak geçiyor yani kısacası cildinizin rengini dengeleyip doğal bir renge kavuşturuyor.İçindeki SPF 30 ile cildinizi koruyor,beyazlatıyor,nemlendiriyor ve kırışıklıkları önlüyor.CC krem tek başına kullanılabildiği gibi makyaj altına baz olarakta kullanılabilecek bir ürün.
Dışarı çıkarken her zaman kullanıyorum bu yüzden yarısı bitti.35 ml krem ve 3 aydır sık sık (haftanın en az 4 günü)kullanıyorum,yani sık kullanırsanız 5- 6 ay kadar giden bir ürün.
Pompalı sistemi oldukça rahat,yarım pıt bütün yüze yetiyor.
İlk başta beyaz bir krem olarak geliyor.

Ancak yaymaya başladığınız zaman cilt renginize dönmeye başlıyor.

Ve en sonunda cilt ısısıyla beraber cildinizin rengini alıyor.

Normalde pudra kullanırdım o da her gün değil ancak CC kremi dışarı çıktığım her seferde kullanıyorum yani oldukça hafif bir ürün,cildi ağırlaştırıp gözenekleri tıkamıyor..Kokuya karşı hassas olanlar için kokusu oldukça hafif bir ürün.Tek dezavantajı (bilmiyorum dezavantaj mı değil mi)benim gibi el ayarınız yoksa fazla ürün sıkıyorsanız dağıtması biraz dert ancak zaman geçtikçe rengi cildinize uyum sağlıyor ,daha düzgün ve sağlıklı bir cilt rengi elde ediyorsunuz.Kapatıcılığı alt/orta derece kırmızı lekeleri (zamanla sivilce sonrası kırmızı lekelerimin iyileştiğini  gördüm)ve cilt tonunu düzenliyor ancak sivilceli bir yapınız varsa ve kapatıcılık arıyorsanız bu krem pek size uygun değil...



1 yorum:

  1. Sayenizde bende CC kremle tanıştım ^^ Bunun için çok teşekkür ederim.Henüz makyaj bazı olarak denemedim.Benim için tek başına yeterli bir ürün.Umarım ülkemizdede yaygınlaşır...

    YanıtlaSil