Sayfalar

26 Eylül 2013 Perşembe

IOPE Yüz Yıkama Jeli

Kore markası olan IOPE gerçekten kaliteli ürünlere sahip,CC kremini ve yüz yıkma jelini aldım bu markanın.Etude House CC krem bitmediği için daha IOPE CC kreme başlayamadım ancak 2 aydır yüz yıkama jelini kullanıyorum.Yüz yıkama jelini oldukça beğendim,yüzdeki kiri makyajı oldukça güzel çıkarıyor hatta yüzünüzü yıkadıktan sonra cildinizin rengi daha bir açılıyor.Kokusu temiz bir koku(nasıl tarif edicem bilemedim) yüzünüzü yıkadıktan sonra ara ara burnunuza geliyor,ben şahsen oldukça seviyorum bu kokuyu.Oldukça bereketli bir ürün  sık kullanıyorum(her gün en az 1 kez) bir 4-5 aydan önce bitmez gibi gözüküyor.Yıkadıktan sonra cildi biraz kurutuyor,benimkisi karma bir cilt ben çok ihtiyaç duymadım nemlendiriciye ancak kuru cilde sahip olanlar bu ürünü kullandıktan sonra nemlendirici sürmeliler.


4 yorum:

  1. bu jel satıışta var mı? fiyatı nedir?

    YanıtlaSil
  2. Burası benim kişisel blogum burda olanlar satışta değildir

    YanıtlaSil
  3. peki bunları getirtme şansınız oluyor mu acaba? yazdıklarınızdan dolayı güzel bir ürün gibi geldi bana benimde cildim oldukça yağlıdır biraz kurumasına ihtiyacım var ve de yüzümün rengi açılıyor demişsiniz dikkatimi çekti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef merve hanım şu an elimde bulunan tek temizleyiciler misshanınkiler

      Sil