Sayfalar

29 Eylül 2013 Pazar

Kore'ye Nasıl Gittim

Kore'ye gitmeyi 1 sene öncesinden aklıma koyan ben,bu senenin nisan ayında  okulumda ki kore yaz okulu programına başvurdum.Başvuran sırasına göre aldıkları ve bende ilk başvuran olduğum için hemen kabul edildim.Haziranın sonu gibi gidip ağustos başında döndüm.Kore Türkiye'den vize istemeyen bir ülke.Ülkeye giriş yaptığınız andan itibaren 3 ay orda bulunabiliyorsunuz.Bu yüzden vizeydi ıvır zıvırla uğraşmadım.Bu benim üniversitemin değişim programıydı ve 40 gün kadar kaldım.Bunun dışında liseler için veya başka üniversiteler için program var mı bilmiyorum.Eğer gerçekten gitmek istiyorsanız Google'ın nimetlerinden yararlanın ve iyice araştırın,kendi üniversitenizin değişim programlarına bakın.Kore'de çeşitli üniveristelerin dil okulları var 10 haftalık fiyatlar genelde 1500 dolar hem dil öğrenip hem de gezmek istiyorsanız bu programlar size uygun olabilir.

4 yorum:

  1. Merhaba
    Gittiğiniz program da burs felan var mıydı yoksa tüm ihtiyaçlarınızı siz mi karşıladınız ?
    İyi günler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşeyi ben karşıladım zaten en büyük maliyet yol parası ve kalacak yer oluyor.

      Sil
  2. Merhaba, Türkiye'de hangi üniversitede hangi bölümü okuyordunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadir has üniversitesinde bilgisayar müh okuyordum

      Sil