Sayfalar

16 Eylül 2013 Pazartesi

Tanrım Beni Baştan Yarat:Kore'de Estetik

Kore'de estetik konusundan girmek istedim ilk olarak.Malum biz bayanlar pek meraklıyızdır bu güzellik işlerine.Kore'de bu konuda bayaa aşmış bir ülke.İnsanlar kendilerini tabiri caizse baştan yaratıyorlar.Paranız varsa bu ülkede kendinizi komple yenileyebilirsiniz anneniz bile sizi tanımaz o derece.Kendimi resimlerle daha iyi anlatırım sanırım.
                                       



Go-Hara(Kara)


Lee-Dae Hee(Aktris)


Park Bom(2ne1)


            Park-Min Young(Aktris)            

Gangnam denen zengin bölgede yüzlerce estetik cerrahi merkezi var.Genelde gördüğüm ameliyatlar göz büyütme,burun büyütme ve çene küçültme ameliyatı.Aslında var oğlu var ,insanın akıl edemeyeceği yerlere ,akıl edilemeyecek sebeplerden ameliyat yapıyorlar.Dış görünüş olarak oldukça güvensizler,güzel olduklarını söylediğinizde pek kabul etmiyorlar.Bir keresinde metroda oldukça Asyalı güzelliği diye tabir edebileceğim(başka bir tabir gelmedi aklımaㅠㅠ) oldukça güzel bir bayana rastladım yanımda ki arkadaşıma söylediğimde eğer ona böyle söylersem bayanın oldukça kırılacağını söyledi,çünkü Kore'de Avrupai tarzda güzellik ön planda.V şeklinde bir yüz,büyük gözler,büyük burun kemeri vs.Bizim küçültmek istediğimiz burnu başka ülkede ki insanlar büyütmek için uğraşıyorlar.Estetiğe karşı değilim ancak bütün yüzü değiştirmek çok fazla bence.Estetiksiz aktris yok bu ülkede hatta aktörlerinde büyük çoğunluğu estetik yaptıryor.Yaptırsan plastik oldun diye yargılıyorlar yapmazsan çirkinsin diye böylede bir ikilemleri var...Bu konu hakkında sabaha kadar yazabilirim şimdilik burda kesiyorum...

Bu alttaki pano benim gördüğüm onlarca plastik cerrahi kliniği reklamlarından sadece biri...



2 yorum:

  1. Park Min Young !!! O.O
    Benim en beğendiğim Koreli oyuncu. Hatta neredeyse dünyada gördüğüm en güzel kadın diyebilirim. Ama şuan şoka girdim cidden.
    Korelilerin estetikte iyi olduklarını biliyordum ama bu kadarı...
    O değil de,eminim çok acı çekiyorlardır estetik operasyonlarından sonra. ''değer mi?'' diye düşünmüyor değil insan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. korede güzellik herşey demek olduğu için bile isteye oluyorlar maalesef

      Sil