Sayfalar

31 Ekim 2014 Cuma

IOPE CC Cream

Kore'de her markanın hitap ettiği bir kesim vardır,IOPE'nin de biraz orta ve üst seviyede ki kitleye hitap ettiğini düşünüyorum.Bu yüzden Etude House ,The Face Shop gibi markalardan biraz daha pahalıya satılıyor.Açıkçası Etude House CC kremle bunu karşılaştırırsam, IOPE'yi tercih ederim çünkü arada çok aşırı bir fark olmasa da IOPE kesinlikle fiyatının hakkını veriyor.Cilde yedirildiğinde çok doğal duruyor ki bu benim için en büyük artı ve kesinlikle ağırlık yapmıyor.Saatler geçtikten sonra bile parlama olmuyor.Kapatıcılığı benim için tam kararında ,yüzümde iz ve sivilce problemi yok ,sadece renk farkları eşitlensin istiyorum ki bunu da muhteşem şekilde başarıyor.CC krem almak istiyorsanız en azından deneyin derim ben.

Biraz kirli kullanmışım kabul ediyorum hehe.
Elimin ayarı yok tabi aşağıda görünen miktarın yarısı tüm cilde yetiyor.


CC kremin bir kısmını sildim çok fazla diye,geri kalanını yedirdiğimde ise böyle doğal bir görüntü oluyor.



Not:Tüm resimler gün ışığında çekilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder