Sayfalar

21 Ekim 2014 Salı

Kore Kırtasiyesi Satışı(Satış kapandı)




Satış blogumu kaldırmıştım bir çok şey satıldığı için ancak kullanmadığım ve kullanmayacağım hala birçok eşyam var bu yüzden herşeyi aldığım fiyata satışa koymaya karar verdim.10 tlnın altında gönderi yapmıyorum ve kargo alıcıdan.Şimdiden teşekkürler :).

1-Korece-İngilice sözlük.Koredeyken 25 dolara almıştım yanlış hatırlamıyorsam nerdeyse hiç kullanmadım.Fiyatı 25 tl.




2-Türkiye'deki en çok satan 3 korece kitabını set olarak 25 tlye satıyorum.Neredeyse hiç kullanılmadılar.SATILDI


3-Kore'de aldığım Hollym üniversitesine ait ingilizce anlatımlı Korece kitapları.İlk kitabın cdsi eksik.
Set halinde 25tl.


4-Korece masal kitabı.Fiyatı 10 tl.







5-Mektup kağıtları mavi olanın içinde 6 sayfa 3 zarf,sarı olanda is 5 sayfa 2 zarf bulunmakta.İkisi set olarak 5 tl.SATILDI

6-3lü mektup seti.Herbirinin içinde 2 zarf 4 sayfa bulunmaktadır.Set olarak satıyorum 3ü beraber 10 tl.SATILDI

7-2li mektup seti.Her paketin içinde 2 zarf 4 sayfa bulunmaktadır.Herhangi 2 renk 5 tl. 1 mavi 1 pembe 2 tanede sarı renkli mektup seti kaldı.

8-Soldakini Türkiye'den sağdakini Kore'den aldım 2 sini set olarak satıyorum 5 tl.


9-Not defterini Türkiye'den aldım ancak hiç kullanmadım fiyatı 5 tl.(yanındaki kalem boyutu anlaşılsın diye konuşmuştur set olarak satılmamaktadır) SATILDI

10-2 defter 1 kalem kutusu şeklinde set olarak satıyorum hepsini Kore'den aldım.Setin fiyatı 10 tl.SATILDI

11-Defter Kore'den alınma hiç kullanılmadı.Fiyatı 5 tl.

12-Defter Kore'den alınma hiç kullanılmadı.Fiyatı 10 tl.


6 yorum:

  1. Resimler gorunmuyor..:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,sorun giderilmiştir fotoğraflar görülmektedir

      Sil
  2. 5-6-7-10 daki ürünler hala satışta mı acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Asu hanım satıştalar. korepazari@gmail.com'a mail atarsanız size yardımcı olabilirim :)

      Sil
  3. Ürünler hala satışta mı?

    YanıtlaSil
  4. Ürünler hala satışta mı?

    YanıtlaSil