Sayfalar

13 Ocak 2015 Salı

Etude House-Dear My Essence in Lips-Talk

Ya Etude House işi biliyo yeaaa demek istiyorum.Hem ruj hem nemlendirici hem de kalıcı daha ne olsun efendim daha ne olsun...Bu seriden alma fırsatınız varsa kaçırmayın diyorum.Bütün Etude House ürünleri indirimdeyken bu ürün değildi ve bir bb krem fiyatındaydı nerdeyse sebebini şimdi anlıyorum ve adamlar yapmış diyorum.Dudaklarım çatladığında bu ürünü sürüyorum anında dudaklarım yumuşuyor ve sağlıklı bir görünüm alıyor ve bazı dudak koruyucularının yaptığı gibi kurutmuyor uzun süreli nemlendirme sağlıyor.Bu ürün kalp ben...


Alttaki internetten bulduĞum daha iyi bir foto ,bendeki rengin aynısı Ebe 101 olarak geçiyor ve dudakta oldukça doğal duran bir renk.



2 yorum:

  1. Merhabalar bloğunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim :) Takipteyim benim blanada beklerim :)))
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bende blogunuzu çok beğendim artık yeni bir takipçiniz var :)

      Sil