Sayfalar

29 Ocak 2015 Perşembe

Etude House-Lash Perm Maskara

Korelilerin kirpikleri kısa iyi maskara yapar bunlar dedim ancak hayal kırıklığına uğradım ne yalan söyliyim.Bir maskarayı alırken en çok dikkat ettiğim şey fırçası oluyor.Gittiğimde yeni çıkmış olan bu maskaranın reklamını yapıyorlardı bir şans vereyim dedim.İstediğim şeyi elde edemedim bu maskarayla.Benim bir maskaradan beklentim genelde dolgun göstermesi ve topaklanmaması.Bu maskara tek tek ayırıyor ancak istediğim dolgunluğu vermedi hatta hiç dolgunluk vermedi diyebilirim.Maskarayı çıkarırken birazcık zorlansamda (gerçi ben her maskarayı çıkarırken zorlanıyorum) dökülme akma gibi bir problem yaşamadım.Kore'de cilt ürünleri bizden daha iyi durumda olsada bence far,allık ve maskara konusunda ülkemizde ki ürünler daha çeşitli ve güzel.

3 yorum:

  1. korede maskara yokmuş gibi çok doğal kullandıklarından maskaraları pek etkili değil sanırım. japonlarda kirpiklerin çok baskın olduğu hatta devamlı takma kirpik takılan gyaru tarzı makyaj çok popüler. duyduğum kadarıyla maskaraları da şahaneymiş =) tabii burada bulmak zor ama internetten sipariş falan verirsen aklında olsun =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maskara kullansalarda çok bir fark yok bence,bir de yanımda maskaram vardı sık ve severek kullandığım o yüzden diğer çeşitlerine bakmadım bir daha ki gidişimde tavsiyenize uyarak japon markalarına bakıcam :)

      Sil
  2. Merhaba pembe makyaj cantam blog adresim başka bir adrese taşındı yeni adresimden takibe alırsan çok sevinirim sevgiler http://blogkizsalseyler.blogspot.com

    YanıtlaSil