Sayfalar

27 Ocak 2015 Salı

Hyde Jekyll,Me vs Kill Me Heal Me

O kadar Kore dedik kozmetik dedik dramalarını es geçersek olur mu olmaaazzz...Bu yeni başlayan iki güzide diziyi neden seçtim çünkü hem konuları birbirine benziyor hem de birbirlerine yakın zamanlarda başladılar.

Efendim ilk önce Kill Me Heal Me (KMHM) ile başlayayım.Başrolünde taş gibin Ji Sung ve küt saçlı bacımız Hwang Jung Eum var.Konusu kısaca çocukluğunda geçirdiği travma yüzünden 7 kişilikli bir adam ile bir psikiyatrist arasındaki aşk meşk olayları.Bu kısım klasik bir k-drama ancaakkk Ji-Sung'un canlandırdığı karakterlerden bad boy olanı Shin Se Gi, al beni evinin kadını yap moduna sokuyor o bakışlar o sert adam halleri öhömmm neyse sakinim.Oldukça eğlenceli bir dizi her ne kadar başrolde ki bayan oyuncumuzun çığlıkları kulak tırmalasa da benim gibi romantik komedi sevenler için en iyi dizi diyebilirim şu sıralar.Shin Se Gi için duygularımı özetlemem gerekirse:




2. ve yeni başlayan dizimiz Hyde Jekyll,Me.Daha ilk iki bölümü yayınlandı.Konusu çift karakterli bir adam ile sirk müdüresi(evet garip bir meslek farkındayım) arasındaki aşk olayları.Öncelikle bu diziyi izlememin en büyük nedeni askerlikten yeni dönmüş, adamların hası,gamzeli prens Hyun Bin'dir.Fan girllüğümü saklayamicam kusura bakmayın kadın oyuncu için ise nötrüm ne iyi kötü diyebiliyorum.Ancaaaaaakkkkkkk ben bu dizinin senaristini döverim, net...Ya arkadaş senin elinde Hyun Bin var senin elinde Han Ji-Min var ee ne duruyorsun helva yapsana.O nasıl senaryodur öyle yok anacım yookk illa Kore'ye gidip senarist yaptırtacaklar beni zorla.Hyun Bin'in gül cemali için bile 2 bölüme katlanamadım atlaya atlaya seyrettim.İnşallah ilerde olaylar gelişirde dizi bir şeye benzer.

Çokça kore dizisi izleyen biri olarak bunlar tamamen kişisel görüşlerimdir,sizinde tavsiye ettiğiniz diziler olursa tavsiyelere açığım ^^ Sizleri KMHM'nin muhteşem OST'si ile uğurluyorum efenim...


2 yorum:

  1. Merhaba
    Kill Me Heal Me çok güzel ilerliyor, bayıldım diziye.
    Hyun'u daha izlemedim ama okuduğum yorumlardan pek beğenilmediği sonucunu çıkardım. Shin se gi için duygularına katılıyorum :)
    Secret Love dizisini izlemediysen kesinlikle tavsiye ederim. Aynı ikili oynuyordu uyumları ve dizi süperdi.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Secret Love'ı duydum en kısa zamanda başlayacağım inşallah :) teşekkürler tavsiye için

      Sil