Sayfalar

1 Mart 2015 Pazar

Kore'de Estetik Part 2

Kore'de estetik konusuna bir önceki postumda yer vermiştim.Bir post daha yapıp bu işteki uzmanlıklarını bir kez daha göstermek istiyorum.

Bayanların çok fazla topuklu giymekten arka baldırları kas yapıyor ve çirkin bir görüntü oluşuyor.Kore'de gerçekten Türkiye'ye göre çok daha fazla topuklu ayakkabı giyiliyor.Onu düzeltmek için bacak estetiği oluyorlar.


Hayır güzel olanları da rahat durmuyor şimdi şu kızın estetiğe ihtiyacı var mı?


Hep bayanlarınkini mi koyacağız.


Kafam daha bombeli yuvarlak dursun derseniz arka kafatasınıza implant yerleştirebilirsiniz.


Bazen gerçekten de gereklidir...



Daha fazla fotoğrafa göz atmak isterseniz tık tık.




7 yorum:

  1. Koreye gidersem estetik cerraha bi uğramak istiyorum açıkçası :) Çok güzel bir paylaşım olmuş. Bende fiyatlarını araştırıyorum eğer bilgin var ise birde fiyat paylaşımı yaparsan sana minnettar olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıkçası bu konuyu koreli arkadaşımla çok konuştum yanlış hatırlamıyorsam burun 2500-3000$ civarı, hatta kampanyalar oluyormuş 1500$'a kadar düşüyormuş, gamze estetiği 400$ yanlış hatırlamıyorsam, bunlar şimdilik hatırladıklarım eğer aklıma gelirse yazarım daha da, asıl ben cilt tedavi yöntemlerini merak ediyorum malum ünlülerin cildi porselen gibi maş.

      Sil
  2. Ben kıvamında baldırı çok seviyorum yani olmalı baldır. Ve şunu söylemeliyim ki ilgi de çekiyor ve birçok kimsenin de hoşuna gidiyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum bende baldır estetiği diye bir şey bilmezdim bu ülkede gördüm ilk defa, vücudun her yerine estetik yapılabiliyor bu ülkede

      Sil
  3. yalnız o erkek tamamen farklı bir insan olmuş. yaa bu aynı adam mı diye 5 kere dönüp dönüp baktım =)
    kafaya implant takmak da son nokta yani =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dünyanın en çok estetik yaptırılan yeri eee haliyle yelpaze geniş :)

      Sil