Sayfalar

28 Ocak 2015 Çarşamba

Missha-Signature Radiance Fondöten

BB ve CC kremlerin ana vatanı olan Kore'de annem için gittim Missha'dan fondöten aldım.23 numara olmasına rağmen anneme açık renkli geldi ve ara-sıra kullandığı bir ürüne dönüştü.Ben de ürünü merak edip denedim.Beyaz tenliyim, sadece yapısını merak ettim resimlerde ki renk tonu farklılığını göz ardı edin lütfen.

Öncelikle şişesi inanılmaz şık ve kaliteli geldi bana.Fondöten ve ya ona benzer ürünleri pompalı şişelerde tercih ettiğim için kabını beğendim.Mesela estee lauder double wear fondöteni dökerek kullanıyorsunuz ve o kadar para verilen bir ürün için  inanılmaz kullanışsız bence.Gel gelelim ürün yapısına.Tabi ki her Kore kozmetiği gibi spf içeriyor ancak çok yüksek değil 20 spf.Açıkçası ürünü yağlı ciltler için pek uygun bulmadım.Böyle hafifte olsa ıslak yapış yapış bir his bıraktı bende ve çok sevemedim bu hissi.Bir kaç saat sonunda cildi yağlandıracak bir ürün daha ilk sürerken farkediyorsunuz.Kapatıcılığı ise orta diyebilirim.

Ürün kötü değil ancak bana çok uygun bir yapıda değil o yüzden elimde varsa bitirir 2.yi almayı düşünmezdim.Tabi bu ürünü 1 kez kullandım ve rengi ten rengime uygun değil lütfen bunları göz önünde bulundurun.


Cildim bu aralar çok sorunlu tam fondöten swatchu yapmalık.Kapatıcılığını beğendim açıkçası.Altta sivilceli üzgün ben.
 Sivilceleri ve kırmızılıkları kapatılmış mutlu ben.

3 yorum:

  1. merhabalar,size bi sorum olacaktı da. aliexpress sitesi hakkında bi fikriniz var mı? orda da bir sürü missha ürünü var replika mı onlar bi bilginiz varsa öğrenmek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o siteyi biliyorum hatta kardeşim için(erkek) tshirt almışlığımız var,o siteyi kozmetik için çok önermiyorum alınacaksa fırça gibi ürünler alabilirsiniz.Oradaki tüm missha ürünlerinin replika olduğunu düşünüyorum eğer alacaksanız iyi bir satıcı bulup ebayden almanız daha mantıklı olacaktır.

      Sil
  2. Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

    YanıtlaSil