Sayfalar

2 Şubat 2015 Pazartesi

The Balm-Hot Mama

Allıkları çok severim ama sık kullandığım 2 allığım var.The Balm ürünlerinin paketlerine hastayım inanılmaz şekerler.Bu allığı arkadaşım hediye etmişti iyiki de etmiş çok severek kullanıyorum.Şeftali tonlarında içinde altın ışıltıları olan bu allık bence tam bir joker allık her ten rengine gider diye düşünüyorum.İlk sürdüğümde çok beğenmemiştim ancak zamanla yüzümdeki duruşuna bayıldım.Eğer fazla allık deneyiminiz yoksa bana ne gidebilir diye düşünüyorsanız bu allığa bir fırsat verip deneyin lütfen.

Şimdiye kadar iyi yanlarından bahsettik her ürünün göreceli kötü yanı vardır.Bu ürünün kötü sayılabilecek yanı çok tozlaşması.Çok yumuşak bir fırça ile sürmeme rağmen hemen toz toz oluyor.Bir de bence çok kalıcı değil hele benim gibi eliniz yüzünüze sık gidiyorsa allık hemen dağılıyor.Bitirdiğimde tekrar alır mıyım evet alırım çünkü yüzümde duruşu çok güzel ve diğer negatif yönleri bastırıyor o yüzden indirim günlerini bekleyip hemen bir tane kaparım.

3 yorum:

  1. The Balm ürünlerini çok seviyorum elimde olsa bütün standındaki ürünleri satın alacağım :) sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The balm-marry lou aydınlatıcısını almak istiyorum indirimde bir yakalarsam :)

      Sil
    2. ben instagramda bir satıcıdan aldım marry ve betty lou seti :) kargoya verdi gelir çarşamba falan :) takipteyim beklerim seni de

      Sil