Sayfalar

1 Ocak 2015 Perşembe

The Face Shop-Plum Cushion Allık

Öncelikle yeni yılınız kutlu olsun,herkese amaçlarını,hedeflerini,hayallerini gerçekleştirdiği,neşeli ve huzurlu güzel bir yıl diliyorum.Bu sene benim için çok güzel bir sene oldu açıkçası.2014'te gerçekten çok ama çok istediğim 2 hedefimden 1 ini gerçekleştirdim.İnşallah bu yeni senede de 2.cisini gerçekleştiririm.Sizlerde hedeflerinizden asla vazgeçmeyin,insanlar hedefleri olduğu zaman varlar.


Kore'den bolca kozmetik aldığım doğrudur ancak Korelilerin makyaj stili genelde gözleri öne çıkarmak olduğu için istediğim gibi bir allık bulamadım ben de deneme amaçlı bu allığı aldım.Yanlış hatırlamıyorsam allıkların fiyatı oldukça uygundu 4-5$ civarındaydı.2013'ün yazında gittim ve The Face Shopta uzun süreli yüzde 50 net indirim vardı.Tabi indirimi görünce aman tanrım didim ve hemen saldırdım.Markalar yüzde 50 gibi indirime giriyor belli dönemlerde,eğer kısa süreli gitmeyecekseniz beklemekte fayda var.Ama indirim görünce de kaçırmayın Innisfree markası indirime girdiğinde amaann daha vakit bol alırım sonra demiştim tabi indirim 1 hafta sürdü ve resmen koreli kızlar bütün vitrinleri silip süpürdüler :( .Kısfmet...

Açıkçası allıktan pek memnun kalmadım.Hiç rengini belli etmiyor ancak içinde bolca ışıltı var bu yüzden highlighter olarak kullanılabilir.Yalnız paketi çok tatlı,ponponuna bayıldım.Tekrar almayı düşünmeyeceğim bir ürün oldu.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder