Sayfalar

26 Ocak 2015 Pazartesi

Too Cool For School-Art Class Lip Crayon Vivid Orange

Mağazasını görünce hemen buraya girmeliyim dediğim 2. markadır Too Cool For School,1.si tabi ki Etude House.En güzel paketlemeye sahip marka diyebilirim.Paketleri kaliteli ve güzel gözüküyor insanın aldıkça alası geliyor maalesef.Neyse ki fiyatlar biraz pahalıydı da kendimi frenleyebildim.Bu markanın Kore markası olduğunu düşünmemiştim Amerikan ve ya Fransa menşeili bir marka izlenimi yaratıyor insanda.Fiyatlar the face shop,etude house,innisfree gibi markalardan daha pahalı.

Kore'ye gelmeden önce bir çok marka araştırmama rağmen bu markayı ilk defa ordayken gördüm o yüzden ufak tefekte olsa birşeyler alıp denemek istedim gittim Art Class Lip Crayon serisinden bir ürünü çantaya attım.Ürünün rengine bayıldım,kırmızı-turuncu arası beyaz tenlilere çok yakışacağını düşündüğüm bir ürün.Normalde kırmızı ruju kendime yakıştıramama rağmen bu ürünün rengi çok hoşuma gitti.Ancaaakkk Etude House'un Apricot serisindeki gibi asansörlü değil,ucu küçülünce açmak lazım bu büyük bir eksi bence.Nemlendirmesi çok iyi olmasa da fena değil.Ürünü sevdim ancak bitince başka bir muadiline şans verilebilir.
3. renge sahibim ancak rujun rengi yukarıdakinden daha yoğun duruyor dudakta.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder