Sayfalar

8 Ocak 2015 Perşembe

Yves Rocher-Sebo Vegetal Serisi

Normalde yüz yıkama jeli için ayrı tonik için ayrı ürün alan ben Kore'den dönüşte aldığım seti bitirince indirimdeyken bu seti deneyeyim dedim.Yüz yıkama jeli,tonik,serum ve nemlendiriciyi indirimdeyken 90 küsur tl'ya aldım.İnternette pek bir bilgi bulamadım bu setle ilgili o yüzden deneyimimi paylaşmak istedim.Düzenli kullandığımı söyleyebilirim ama gerçekten çok zor bitirdim ürünleri.Ürünlerden mucize bekleyen bir insan değilim ama en azından düzenli kullanımla bi tık cildi düzenlemesini beklerim.

Cildim karma ve sabah uyanınca cildimin nemli olması dışında hiçbir farklılık hissetmedim.Jeli makyaj sonrası kullanacaksanız arındırma açısından oldukça yetersiz ve çok akışkan olduğu için ürün kaybı oluyor.Tonik ve serumu atlıyorum ne fayda ne zarar gördüm.Nemlendiricisinin yapısı değişik ve bana göre kötüydü,cildime yağsız vazelin sürüyormuş gibi hissettim.Açıkçası bu seriyi hiç be-ğen-me-dim ve olumlu yorumlayabileceğim bir tarafı olmadı kendi açımdan.Bir daha almayı düşünmem.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder