Sayfalar

24 Şubat 2015 Salı

Flormar-Terracota Blush On Shimmer Pink

Çok sık kullandığım 2 allığım var bunlardan birisi  flormar terracota allık.Ben sürekli makyaj malzemesi alan bir insan değilim aldığım şeyi kullanıp bitirmeyi severim,bir ürünü alacaksam varsa blog yazılarını okurum ki kafamda bir fikir oluşsun.Bunu almadan önce uzun zamandır allık arayışındaydım ha aldım ha alıcam derken kendimi flormar standında buldum.İlk başta flormarın ikili allıklarından almayı düşünüyordum hem uygun fiyatlı hem de önceden kullandığım ve memnun olduğum bir allıktı ancak bu allığın rengini çok sevdim o yüzden bunu aldım.Fiyatı biraz fazla gelsede ilk başta(30 küsur tl) bence fiyatına değen bir allık.

Gelelim yapısına,ışıltılı bir yapısı var,toz toz olmuyor,oldukça kalıcı hatta the balmın hot mamasından daha kalıcı.Paketlemesi şık ancak biraz dayanıksız, kapağı ne ara olduğunu anlamadan kırılmış,tek kötü yanı bu olsa gerek.İlk başta fiyatından dolayı çekinsemde oldukça bereketli çıktı ,çok sık kullandığım halde dibini göremedim.Bitse tekrar almak isteyeceğim bir ürün kesinlikle.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder