Sayfalar

21 Şubat 2015 Cumartesi

Innisfree-Anti Trouble Mask

2 aşamalı maskeler kesinlikle favorim,normal maskelerden daha etkili olduklarına inanıyorum.Bu maalesef elimdeki son maskeydi.Bu aralar sivilcelenme sorunu yaşıyorum çeşitli sağlık sorunlarından dolayı ,bu yüzden abartıya kaçmamaya çalışarak maskelere ve doğal çaylara ağırlık verdim.

İçinde BHA varmış önceden ne olduğunu bilmiyordum araştırınca antioksidan olduğunu öğrendim,psikolojik olarak mı bilmiyorum ama ilk kullanışımda bile farketti diyebilirim,sivilceler yüzünden oluşan kızarıklıklar azalıp gözeneklerim azda olsa daraldı keşke elimde daha çok olsaydı da düzenli yapabilseydim.

Kullanılışı oldukça basit ilk önce ampulün içindeki sıvıyı tüm yüze ve boyna yedirip üstüne havlu maskemizi uyguluyoruz.20 dk ideal bir zaman ama ben başka şeylerle oyalandığım için bu süre uzayabiliyor.

Bir yerlerde görürsem toplu alım yapacağım bir maske daha doğrusu maske çeşidi,2 aşamalı maskeler beni hayal kırıklığına uğratmadı hiç^^.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder