Sayfalar

9 Şubat 2015 Pazartesi

Kore'de Couple Eşyaları-2

Kore'de couple eşyalarının çok olduğundan bahsetmiştim.Çok büyük bir endüstri ve gerçekten çok fazla çeşit var.Ben couple eşyalarına bakarken kayboldum diyebilirim.Hemen herşeyin couple eşyası var.Gördüğüm beğendiğim ve ilginç gelen eşyaları derledim.

Couple şemsiyeler ,tam olarak nasıl ayrı kullanıldıklarını anlamadım ama turuncu olana talibim.

Couple t-shirtler,bizde de bulunuyor ama pek tarzım değil.


Buna bittim, couple battaniye çok tatlı <3


En favorim olan couple ayakkabılar,couple olmasına gerek yok aslında alttaki modeli tek başımada giyerim ben hıh...

Kupa bardak hastası bir insan olarak sevgiliye şu fotoyu göstermem lazım hazır 14 şubatta yaklaşıyor hehe.


Altta ki şapkalar için yorumum yok maalesef,isteyen istediğine alsın.


Bir couple kupası daha.


Hmm...


Couple id kartları çoh ilginç o.O


Vee geldik zurnanın oha ne la bu dediği yere,couple iç çamaşırları O.O



Peki siz olsanız kendinize ve sevgilinize ne armağan ederdiniz?

2 yorum:

  1. bu couple eşyalarına sevgilisi olmayan birisi olarak burun kıvırıp dalga geçsem de, dizilerde izlediğimde içten içe kıskanıp özeniyorum itiraf edeyim ^^ yani özellikle ayakkabı, anahtarlık gibi eşyalara bayılıyorum. günlük hayatta olmasa da evde giyilecek cinsten t-shirt falan da çok sevimli. ama yok yok şuan kendimi sarsıyorum ve otomatik ayara dönüyorum: ıyyy bence çok klişeee aşırı pejmürde hiç güzel bişey değil bu couple eşyalarııııııı =P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla arada sevdiklerim çıkıyor ama fazlası abartı bence,yinede bu tarz şeylere bakmak hoşuma gidiyor :)

      Sil