Sayfalar

12 Şubat 2015 Perşembe

Ocak Ayı Bitenler-1

Bu postu yazmayı o kadar çoookk istiyordum ki sonunda nasip oldu.Bloglarda okumayı en çok sevdiğim postlar genelde bitenler postu.Bloglarda bir sürü sponsor vs olayları döndüğü için her güzel denen ürüne atlamak yerine en azından bitmiş/dibi görünmüş postları daha çok dikkate alıyorum.


1-Welcos El Kremi: Fiyat performans 10 numara,yazısı için tık tık.

2-Madecasol Merhem:Bepanthen,bepanthen olmaktan çıkınca başka ürünler aramaya başladım,her ne kadar yapısı bepanthen gibi olmasa da oldukça sevdiğim bir merhem.gibi Çok sık kullanıyorum  özellikle sivilce sonrası kırmızılıklar için,bu bittiğinde 2.si yedekte bekliyordu.

3-Vaseline-Aloe Fresh Nemlendirici:Her ne kadar aloe vera desede benim için bu krem salatalık kokulu kremdir.Yapısını çok beğenmesem de kokusu için sık sık kullandım,belki tekrar alırım.


4-Etude House-Lash Perm:Bu maskara beklentilerimi karşılamadı ancak fırçasını çok beğeniyorum ,daha sonra fırçasını yıkayıp kullanabilirim.Yazısı için tık tık.

5-Alex Avien-DNA Maskara:Şimdilik favori maskaram.Kirpikleri tam istediğim gibi tek tek ayırıp dolgunlaştırıyor,az da olsa akma problemi var ama yinede 15 tl lık maskaralar için fiyat performans oranı en yüksek ürün.Sizde benim gibi topaklanmamış,dolgun kirpik seviyorsanız bir şans verin bence :)

6-Amuse Göz Kalemi:Türkiye'ye yurtdışından kozmetik yasağı gelmeden önce sık sık drugstore ürünleri alıyordum hem ucuz hem de çeşit çok olduğu için.Bu da o zamanlardan kalma altın sarısı ışıltılı bir göz kalemi ancak kullandığım zamanlar toplasam bir elin parmağını geçmediği için ürün hakkında yorum yapamicam.Artık bayatladığı için atıyorum.


7-Avon-Simply Her Edt:Avondan indirimdeyken bol bol parfüm alırdım çantaya atmalık,günlük parfümlere çok para harcama taraftarı değilim.Bu da o ürünlerden biri ,fresh-çiçek kokusu.50 ml ve kokusu çok kalıcı değil.İndirim olursa alınabilir.

8-Avon Naturals Body Mist:Bunu yaz aylarında kullanırım diye almıştım çok hafif çiçek kokulu bir body mist 125 ml ve fiyatı baya uygundu,gene indirime girerse bu veya farklı bir çeşidi alınabilir tekrar.

9-Watsons-Deo mist:Tam hatırlamıyorum ama 2 veya 3 tl'ya almıştım meraktan ,o parayı sadece şişesi için vermişim,deo misti sıkınca anladım.Kokusu çok hafif ve 5 sn içinde uçuyor,bunu almak yerine gidin boş şişe alın bence.


10-Bioder:İlk başlarda düzenli kullandım ama bir etkisini göremeyince bıraktım,çok yoğun bir kokusu var koyu renkli sıvının.Bozulduğu için atıyorum daha da bioder almam.


11-Bee beauty-Dudak balmı:Bunu nasıl bitirdim bir ben bir Allah bilir,o kadar çok dudak balmı kullandım en kötüsü içinde ilk 3'e oynar bence.En rahatsız olduğum şey sürdükten bir süre sonra dudakları daha da çatlatması oldu.Bu da dudağı daha çok lip balm kullanmaya zorluyor yani kısaca bir döngüye giriyorsunuz.Bir daha almam, tavsiye de etmiyorum.

Ocak ayında bitirebildiklerim bunlar inşallah devamı gelir,insan alıp bitirdiği şeyleri görünce daha bir mutlu oluyor efenim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder