Sayfalar

4 Şubat 2015 Çarşamba

Ufak Kozmetik Alışverişi

Aslında kendimi yaz aylarına kadar alışveriş yapmamak için frenlemeye çalışıyorum,tekrar yurtdışına çıkma ihtimalim var ve o zamana kadar elimde ne var ne yok bitirmek istiyorum.Ancak uzun zamandır almak istediğim The Balm-Mary Lou Manizer ve Pot O'miracle Lip Revitalizerı bugün aldım tabi önceden de aldığım watsons marka lip balmları da cabası.Mary Lou zaten çok ünlü bir highlighter şu aralar The Balm'ın yüz ürünleri %20 indirimde o yüzden 40 tl'ya aldım.Almak isterseniz aklınızda bulunsun the balmın bütün yüz ürünleri şubat ayı boyunca yüzde 20 indirimde.

Aldığım 5 üründen 3'ü lip balm,tam bir lip balm canavarıyım hatta kullandığım elimde olan lipbalmlarla ilgili bir post hazırlamak istiyorum.Watsons'ın iki lip balmını da 4.5 tl'ya aldım,balmlardan biri mentollü(mentollü balmlar kalp ben),öbürü %99 doğalmış fiyatı çok uygun geldi deneyeyim dedim.Eğer yapısı iyi ise burt's and bees'e iyi bir muadil olabilir.Elimde burt's and bees'in narlı dudak koruyucusu var bu ikisiyle karşılaştırma postu yazmayı düşünüyorum.

Garnier çok akıllıca bir hareket yapmış deneme boy temizleme jeli sadece 1 tl ,tam çantada taşımalık öyle olunca denemek için hemen aldım bir tane.



2 yorum: