Sayfalar

16 Mart 2015 Pazartesi

Davines Well Being De Stress İki Fazlı Bakım Spreyi

Saçlarım uzun zamandır kuru özellikle uçları çabuk kırılıyor ve maalesef bunun için pek bir şeyler yapmıyordum ta ki sevgili anneciğim kendi saçları için saç ürünü alana kadar. Ben de  tabi ki geri kalmadım ve bu ürünlerden otlanmaya başladım :). İlk başta çok umutlu değildim ama ürünleri kullanmaya başlayınca saçımda ki değişimleri görüp daha da sevdim. 

Davines Well Being De Stress İki Fazlı Bakım Spreyi'ni ilk kullanmaya başladığımda kokusunu hacı yağına benzetmiştim. Ama saça sıkıp kuruyunca çok güzel bir koku bıraktığını farkettim. İki fazlı bakım spreyini iyice çalkalayıp saça ıslak ve ya kuruyken sıkıyoruz. Ben saçımda bıraktığı etkiyi çok sevdim, su ve yağ fazından oluşmasına rağmen saçımı yağlandırmadı ve ağırlaştırmadı, taramayı kolaylaştırdı ve saçlarım nemli yumuşacık oldu. 250 ml bir şişe ve annem ile sık kullanmama rağmen oldukça bereketli.Biraz fiyatı yüksek(50-60 tl arası değişiyor) ama eğer sizde kuru saçlar için nemlendirici bir sprey arıyorsanız  bir şans verilir diye düşünüyorum.





Bu da siteden alınan içerik bilgisi.

Davines Well Being De Stress İki Fazlı Bakım Spreyi 250ml
Davines Well Being Serisi; hassas saçlar için bakım yapar.
Yararları 
Tüm saç tipleri için kullanımı uygundur.
Farklı naturaltech uygulamalarının arasında kullanılabilir.
Hassas baş derisi için özel olarak üretilmiştir.
Saç ve baş derisini nemlendirir ve elastikiyet kazandırır.
İçeriğindeki bitki özleri sayesinde saçın stresini alır.
UV filtresi sayesinde saçı güneş ışınlarının yıpratıcı etkilerinden korur.
Saçın yumuşak ve parlak görünmesini sağlar.
5,0 pH değeriyle cildi yormadan nazikçe bakımını yapar.
Günlük kullanım için uygundur.
İçerik Bilgisi
Ekinezya Yağı, C vitamini içerir.Güçlü bir antioksidan ve anti-inflamatuardır.
Muskat Yağı, antiseptik özelliği vardır.Baş derisini temizler.Saça nem verir.
Sandal Ağacı Yağı, antiseptiktir. Cildi yatıştırır, arındırır ve temizler.
Uygulama 
Kullanmadan önce iyice çalkalayın.
Saçın boy ve uçlarına spreyleyerek uygulayın.
İhtiyaç duydukça uygulamayı tekrarlayın.
Durulama yapmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder