Sayfalar

22 Mart 2015 Pazar

Kore Tarzı Makyaj

Korelilerin makyaj stili bizden çok farklı, olabildiğince doğal görünümlü makyajdan yanalar. Beyaz ten, büyük gözler ve az renklendirilmiş ince dudaklar hatta takma kirpikleri bile doğal görünümlü.Ben şahsen Kore tarzı makyajı çok beğenmiyorum bu kadar doğal olmaya/görünmeye çalışmaları bir yerde sahte geliyor,sonuçta makyaj, takma kirpik, lens görünen şeyler.

Yanaklara fazla allık sürmüyorlar ya da bronzer kullanmıyorlar benim gibi allıksız çıkmayan biriyseniz Kore tarzı size fazla soluk gelebilir. Far kullanımları doğal tonlardan yana ve kore markalı renkli farlar ise simli (hayır ışıltı değil). Ama çok güzel eyelinerları var tam bir eyeliner cenneti diyebilirim. BB ve CC kremlere değinmiyorum bile ama esmerseniz işiniz biraz zor çünkü bütün kremler cilt rengini daha açık yapmaya yönelik.

Youtube'tan birkaç tane video buldum karşılaştırmalı ve sizle paylaşmak istedim.





Bazen cilde sözde cildi daha genç gösterme adına, vıcık vıcık gösteren bir jel sürüyorlar hiç haz etmiyorum.



 Siz Kore tarzı makyaj hakkında ne düşünüyorsunuz?

4 yorum:

  1. Merhaba
    Ben dizilerini severek izliyorum.
    Kremlerin sağladığı o mükemmel kapatıcılığa ve renge hayranım.
    Makyaj yapıp bu kadar sade görünmek muazzam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde severek izliyoruz^^normal hayatta cilteleri o kadar pürüzsüz değil ama çok iyi bakıyorlar ciltlerine, sabah akşam cilt bakım rutinleri var, eğer fırsat bulursam ona da değinicem bir postumda :)

      Sil
  2. Ben hem ürünlerine hem makyajlarına hayranım :) Cilt bakımları zaten ayrı olay, merakla bekliyorum postunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben makyaj tarzlarını değil de kullandıkları ürünlere bayılıyorum, cildi porselen gibi göstermek için bilimum ürün mevcut, inş. en kısa zaman da yazıcam postu :)

      Sil