Sayfalar

3 Nisan 2015 Cuma

Şubat-Mart Ayı Bitenler

Elimdekileri tüketme işlemine son gaz devam ediyorum, alışveriş yapmamaya çalışıp elimdeki kozmetik ürünlerini kullanıyorum ancak hala herhangi bir renkli kozmetiğin dibini görebilmiş değilim. Hit the pan/Dibini görme olayı renkli kozmetiklerde beni daha çok mutlu ediyor deli miyim neyim :D



-Down Under Natural's NUDE Şampuan Kuru/Boyalı Saçlar İçin: Bunun için ayrı bir post yapıcam ancak tek söyleyeceğim şey tekrar almayı düşünmüyorum.


Queen Helen Mint Julep Peeling: Bunu çooookkk zaman önce Migros indirimindeyken almıştım banyonun bir köşesine atmışım. Yüz için peelingi büyük tanecikli ve çok sert ancak bacaklar için bire bir. Tekrar rastlasam sırf bunun için alabilirim, bununla bacak peelingi yaptıktan sonra bacaklar ölü deriyi atmakla kalmayıp bir de nemleniyor kısacası yüzden çok vücut için bire bir.


The Beauty Spot El Kremi: Bu marka Türkiye'de var mı bilmiyorum hiç duymamıştım önceden internettede bulamadım, annem Almanya'dan hediye olarak getirmişti ama kullandığım en iyi el kremi diyebilirim. Hem kokusu hem yapısı tam sevdiğim gibiydi. Su bazlı eli vıcık vıcık yapmadan nemlendiriyor bir de mis gibi kavun kokuyor. Rastlasam tekrar alırım.


Nivea Lovely Lips Natural Pink: Bu ürünü Kore'den almıştım sanki Türkiye'de nivea yokmuş gibi ambalajı çok hoşuma gittiği için, nemlendirmesi eh işte ama dudaklara çok doğal bir pembelik veriyor bu yüzden sevdiğim bir ürün oldu ancak rastlasam tekrar almam.

Burts and Bees Pomegranate: Çok severek kullandım, nemlendirmesi güzel ancak muhteşem değil, çok hafifte olsa bir renk veriyor ki ben renk veren  lip balmları daha çok seviyorum. Sıkça kullanmama rağmen uzun sürede bitti. Şimdi ki fiyatından değil ama bir kampanya olsa tekrar alırım.


Bath and Body Works Pink Chiffon: Bilenler bilir ben lisedeyken Candy diye bir koku vardı çok ünlü, işte bu Pink Chiffon tam da onun ayarında şekerli-meyveli capcanlı bir koku. Fiyat performans açısından Bath and Body Works'un parfümleri The Body Shop'tan kat be kat iyiler, hem gramajı daha yüksek hem kalıcılığı daha uzun süreli, ürün çeşitlerine değinmiyorum bile, o yüzden parfüm almayı düşünüyorsanız mutlaka bir Bath Body Works'a uğrayın. Ben bu parfümü aldığımda 3 al 2 öde kampanyası vardı 3 parfüme 120 tl ödemiştim ve her bir parfümü hala severek kullanıyorum.


Down Under Natural's Argan Oil Vücut Şampuanı: Oldukça beğendiğim bir ürün oldu, çok fazla köpürmese de (bence iyi birşey) gerçekten vücudu nemlendiriyor, kuru bir cildim yok ama bu ürünü severek kullandım açıkçası tekrar alınabilir.


2 yorum:

  1. Down Under Natural's Argan Oil Vücut Şampuanını bende kullandım ve gayet iyi bir ürün.. Saç maskesi de güzel sayılırdı.. Bu arada sizi takibe aldım. Benim bloğuma da beklerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Down Under Natural's Argan Oil Vücut Şampuanını bende kullandım ve gayet iyi bir ürün.. Saç maskesi de güzel sayılırdı.. Bu arada sizi takibe aldım. Benim bloğuma da beklerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil