Sayfalar

9 Mayıs 2015 Cumartesi

Organix Spa Collection Saç Maskesi & Alterra Şampuan

Bu ikili son bir kaç aydır vazgeçilmezi oldular. Natural's Nude Şampuan bende yoğun kepek problemi yarattı bu yüzden doğal içerikli başka şampuan arayışlarına yöneldim. Tesadüfen ilk kez girdiğim Rossmanda  hayatımın şampuanı diyebileceğim bu şampuanla karşılaştım. Hem de satıcı kızın ısrarla Tony&Guy şampuanı kakalama çabalarına karşılık 2 tane aldım. İyiki de almışım. İçinde sentetik boya,koruyucu madde, silikon,parafin ve mineral yağlar yok. Eksi yanları da var içeriğinden dolayı çok köpürmüyor ve siz daha çok kullanıyorsunuz ayrıca saçınızda buram buram şampuan kokusu bırakmıyor, ürün zaten küçük 200 ml, haliyle çabuk bitiyor. Ancak fiyatı oldukça uygun, 7 tl gibi bir fiyata aldığım için çok sorun etmedim. Ah şu Rossman biraz daha yaygın olsa nolur :(

Marketlerde şurda burda satılan bir çok saç maskesi kullandım, ancak hepsini Organix Spa Collection Saç Maskesi ile kenara attım. Annemin tesadüfen aldığı bu maskeyi ikimizde çok severek kullanıyoruz hatta ilki gördüğünüz gibi bitti eve 2 tane aldık 1'i yedek olacak şekilde. Duştayken şampuandan sonra nemli saça 3 dk uygulayıp duruluyoruz ama ben daha fazla tutuyorum. Bu maskenin en sevdiğim yanı kesinlikle saçı ağırlaştırmadan nemlendirmesi. Ayrıca saçta durulanmayan yapay silikon bir his bırakmaması da cabası. 200 ml Gartiste 47 tl internette 38 tl gibi bir fiyata bulabiliyorsunuz. Fiyat çok uygun değil evet ama bence sonuna kadar hakediyor.


1 yorum:

  1. Merhaba blogunu takipteyim
    Benimde sağlık ve bakım üzerine yazdığım bir blogum var beni takip edersen sevinirim ♥
    Blogumda blog keşif etkinliğine katılıp blogunu tanıtabilirsin :)
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil