Sayfalar

24 Ağustos 2016 Çarşamba

Kore'de Bülent Ersoy

Seoul'ün gezilecek güzel yerlerinden biri de Seoul Art Museum ve çevresi. Seoul Art Museum'un önündeki yolla ilgili bir de batıl bir inançları varmış derlermiş ki  burdan sevgilinle geçersen tez vakitte ayrılırsın... Tabi batıl inanç olduğu için çok önemsemeden uzun uzun gezdim ki çokta uzun bir yol değil aslında. Gezerken farkettim ki bir çok drama sahnesine de konu olmuş oldukça güzel bir yol. Eminim bu yol sonbaharda daha da güzel olacak. 





Seoul Art Museum'u gezerken  hayatımda yaşayabileceğim en dumur anlardan birini yaşadım diyebilirim. Seoul Art Museum'da Singapurlu bir sanatçı Bülent Ersoy'u taklit ettiği bir sergi açmış. Ben şok ben iptal...Hem de o kadar iyi taklit etmiş ki eski albüm fotoğraflarına kadar yetmemiş bir de Biz Ayrılamayız şarkısını yorumlamış.






Alttaki videodan da kendisine ait olan Biz Ayrılamayız yorumunu dinleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder